Продуктите на растителна основа и храните подпомагащи спорта са водеща тенденция в здравословния лайфстайл

Вегетарианският и вегански начин на живот, както и потребителските изисквания към здравословна диета в съчетание с персонализирани фитнес тренировки, са се превърнали във водеща тенденция през последните няколко години. Не е изненадващо, че пазарът за спортно-ориентирана диета и растителни хранителни добавки се разраства благодарение на бързо нарастващата група потребители. Класическите вкусове остават много популярни и иновациите се приемат много добре на пазара. Следвайки тази тенденция протеиновите напитки Nomad nutri drinks се фокусират върху микс от добре познати и иновативни вкусови впечатления и представят разнообразие от естествени, вегански вкусови комбинации за протеинови шейкове в концепцията си “Произведено от ПРИРОДАТА“.

В световен мащаб броят на вегетарианските и веганските продукти нараства с бързи темпове. В социалните мрежи веганските храни са представени много артистично и с много внимание към детайла, а ползата за здравето винаги е подчертана. Пазарът на вегетариански хранителни добавки също нараства бързо, не на последно място поради нарастващия брой нови продукти, които са съобразени със специалните нужди на вегетарианската диета и са богати на основни минерали и витамини.

Увеличаващата се популярност и разработването на нови продукти на растителна основа се потвърждава и от новите данни на Innova Market Insights, като ръст от +58% се отчита при предлагането на вегански продукти  от 2014 до 2015 г., както и покачване с  +35%  от 2015 до 2016 г.

Световната тенденция да сме здрави, активни и в спортна форма съсредоточи вниманието на производителите на храни и хранителни добавки към т.нар. „здравословни потребители“ и отвори пазара за спортно хранене, който беше запазен изключително за професионалните спортисти в продължение на много години. Интересът към фитнес тренировки и силното влияние на социалните медии води до начин на живот, в който потребителите са в центъра на вниманието. Тази бързо разрастваща се потребителска група е не само млада и ориентирана към постиженията, но и полага много усилия за добрия си външен вид. Продуктите на основата на протеини играят решаваща роля в този контекст, тъй като те не само помагат да се изгради мускулна маса и да се редуцира теглото, а подпомагат имунната система и се счита, че са превенция на сърдечно-съдови заболявания. В тази категория, ясно се вижда предпочитание към растителни протеини, като например грах, леща и друг протеин.

Направени са и допълнителни проучвания на т.нар. „протеинова мода“, които дават основа на уникални и иновативни комбинации от ароматни и вкусни вегански протеинови шейкове. Разнообразието от напълно натурални и растителни протеинови шейкове с различни вкусове и съставки дава възможност за избор и наслада и на най-изисканите вкусови предпочитания като какао, карамел, кафе и други. Съставки като Бурбонска ванилия, Цейлонска канела, мескит и други обогатяват пазара и дават вкусни моменти на удовлетворение, дори преди спорт.

Според данните на Innova Market Insights водещите пазарни подкатегории през 2016 г. на вегански продукти в световен мащаб са зърнените и енергийни барчета (5,8%), алтернативните млечни напитки (5,1%) и соковете/смутитата (4,6%). Според пазарното проучване няма да има забавяне в нововъведенията на вегански продукти и през следващите години като растително мляко и заместители на месо например. Всички видове потребители, а не само вегани, търсят иновативни опции за продукти, за да се ползват от благотворното влияние на растенията в ежедневието си.

Хранителан мая Engevita® ще намерите тук ПОРЪЧАЙ.

Протеинови напитки Nomad nutri drink тук ПОРЪЧАЙ.

За протеини вижте тук ПОРЪЧАЙ

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *